Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2346

1351
ISSN:0044-4855
Autor:Murphy, Paud
Naslov:Costs of an alternative form of second-level education in Malawi
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 2(1993), str. 107-122
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7855

1352
ISSN:0044-4855
Autor:Gallagher, Mark
Naslov:A public choice theory of budgets : implications for education in less developed countries
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 2(1993), str. 90-106
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7854

1353
ISSN:0044-4855
Autor:Liu, Chien
Naslov:Education's effect on economic growth in Taiwan
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 3(1993), str. 304-321
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7853

1354
ISSN:0044-4855
Autor:Broaded, C. Montgomery
Naslov:China's response to the brain drain
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 3(1993), str. 277-303
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7852

1355
ISSN:0044-4855
Autor:Psacharopoulos, George
Naslov:Achievement evaluation of Columbia's "Escuela nueva" : is multigrade the answer?
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 3(1993), str. 263-276
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7851

1356
ISSN:0044-4855
Autor:Post, David
Naslov:Educational attainment and the role of the state in Hong Kong
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 3(1993), str. 240-262
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7850

1357
ISSN:0044-4855
Autor:Meyer, John W.
Naslov:The expansion of mass education in Botswana : local and world society perspectives
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 4(1993), str. 454-475
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7849

1358
ISSN:0044-4855
Autor:Bennel, Paul
Naslov:The cost-effectiveness of alternative training modes : engineering artisans in Zimbabwe
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 4(1993), str. 434-453
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7848

1359
ISSN:0044-4855
Autor:Penny, Alan
Naslov:"Just sort of fumbling in the dark" : a case study of the advent of racial integration in South Africa schools
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 4(1993), str. 412-433
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7847

1360
ISSN:0044-4855
Autor:Mundy, K.
Naslov:Toward a critical analysis of literacy in Southern Africa
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 4(1993), str. 389-411
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7846

1361
ISSN:0044-4855
Autor:Heyneman, Stephen P.
Naslov:Quantity, quality, and source
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 37, no. 4(1993), str. 372-388
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1993
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7845

1362
ISSN:0044-4855
Autor:Maguire, Mary
Naslov:Cultural stances informing storytelling amongbilingual children in Quebec
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 1(1994), str. 115-143
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7844

1363
ISSN:0044-4855
Autor:Maddox, Richard
Naslov:Culture, schooling, and the politics of class identity in an Andalusian town
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 1(1994), str. 88-114
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7843

1364
ISSN:0044-4855
Autor:Lees, Lynn Hollen
Naslov:Educational inequality and academic achievement in England and France
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 1(1994), str. 65-87
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7842

1365
ISSN:0044-4855
Autor:Gaffield, Chad
Naslov:Children's lives and academic achievement in Canada and the United States
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 1(1994), str. 36-64
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7841

1366
ISSN:0044-4855
Autor:Sorensen, Clark W.
Naslov:Success and education in South Korea
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 1(1994), str. 10-35
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7840

1367
ISSN:0044-4855
Autor:Alvarez, Benjamin
Naslov:Assessing youth programs : an international perspective
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 2(1994), str. 253-266
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7720

1368
ISSN:0044-4855
Autor:Chen, Shu-Ching
Naslov:Research trends in mainland Chinese comparative education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 2(1994), str. 233-252
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7719

1369
ISSN:0044-4855
Autor:Paulston, Rolland G.
Naslov:An invitation to postmodern social cartography
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 2(1994), str. 215-232
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7718

1370
ISSN:0044-4855
Autor:Torres, Carlos Alberto
Naslov:Paulo Freire as secretary of education in the municipality of Sao Paulo
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 2(1994), str. 181-214
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7717

1371
ISSN:0044-4855
Autor:Palafox, Juan Carlos
Naslov:Primary school quality in Mexico
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 2(1994), str. 167-180
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7716

1372
ISSN:0044-4855
Autor:Warwick, Donald P.
Naslov:Teacher gender and student achievement in Pakistan
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 3(1994), str. 377-399
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7715

1373
ISSN:0044-4855
Autor:Fuller, Bruce
Naslov:When girls learn more than boys : the influence of time in school and pedagogy in Botswana
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 3(1994), str. 347-376
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7714

1374
ISSN:0044-4855
Autor:Poppleton, Pam
Naslov:Changes in administrative control and teacher satisfaction in England and the USSR
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 3(1994), str. 323-346
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7713

1375
ISSN:0044-4855
Autor:Carl, Jim
Naslov:Parental choice as national policy in England and the United States
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 3(1994), str. 294-322
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7712

1376
ISSN:0044-4855
Autor:Jeong, Insook
Naslov:State, class, and expansion of education in South Korea : a general model
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 4(1994), str. 531-545
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7711

1377
ISSN:0044-4855
Autor:Robinson, James
Naslov:Social status and academic success in South Korea
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 4(1994), str. 506-530
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7710

1378
ISSN:0044-4855
Autor:Chung, Ji-Sun
Naslov:Women's unequal access to education in South Korea
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 4(1994), str. 487-505
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7709

1379
ISSN:0044-4855
Autor:Wilson, David N.
Naslov:Comparative and international education : fraternal or siamese twins? : a preliminary genealogy of our twin fields
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 38, no. 4(1994), str. 449-486
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1994
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7708

1380
ISSN:0044-4855
Autor:Wong, Pia Lindquist
Naslov:Constructing a public popular education in Sao Paulo, Brazil
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 1(1995), str. 120-141
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7707

1381
ISSN:0044-4855
Autor:Hanson, E. Mark
Naslov:Democratization and decentralization in Colombian education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 1(1995), str. 101-119
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7706

1382
ISSN:0044-4855
Autor:Dewees, Anthony
Naslov:Social movements and the transformation of national policy : street and working children in Brazil
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 1(1995), str. 76-100
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7705

1383
ISSN:0044-4855
Autor:Moncada-Davidson, Lillian
Naslov:Education and its limitations in the maintenance of peace in El Salvador
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 1(1995), str. 54-75
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7704

1384
ISSN:0044-4855
Autor:Arnove, Robert F.
Naslov:Education as contested terrain in Nicaragua
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 1(1995), str. 28-53
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7703

1385
ISSN:0044-4855
Autor:Torres, Carlos Alberto
Naslov:The state and public education in Latin America
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 1(1995), str. 1-27
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7702

1386
ISSN:0044-4855
Autor:Booth, Margaret Zoller
Naslov:Children of migrant fathers : the effects of father absence on Swazi children's preparedness for school
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 2(1995), str. 195-210
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7701

1387
ISSN:0044-4855
Autor:Leslau, Avraham
Naslov:The education of Iraqi and Romania immigrants in Israel
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 2(1995), str. 178-194
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7700

1388
ISSN:0044-4855
Autor:Lee, Yumi
Naslov:A multilevel global and cultural critique of the "diploma disease"
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 2(1995), str. 169-177
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7699

1389
ISSN:0044-4855
Autor:Matsui, Machiko
Naslov:Gender role perceptions of Japanese and Chinese female students in American universities
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 3(1995), str. 356-378
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7698

1390
ISSN:0044-4855
Autor:Law, Wing-Wah
Naslov:The role of the state in higher education reform : mainland China and Taiwan
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 3(1995), str. 322-355
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7697

1391
ISSN:0044-4855
Autor:Hayhoe, Ruth
Naslov:An Asian multiversity? : comparative reflections on the transition to mass higher education in east Asia
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 3(1995), str. 299-321
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7696

1392
ISSN:0044-4855
Autor:Hyona, Jukka
Naslov:Primers as socializing agents in America and Finnish schools
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 3(1995), str. 280-298
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7695

1393
ISSN:0044-4855
Autor:Lauglo, Jon
Naslov:Populism and education in Norway
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 3(1995), str. 255-279
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7694

1394
ISSN:0044-4855
Autor:Karsten, Sjoerd
Naslov:Value orientations of the Dutch educational elite
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 4(1995), str. 508-523
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7693

1395
ISSN:0044-4855
Autor:McNeely, Connie L.
Naslov:Prescribing national education policies : the role of international organizations
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 4(1995), str. 483-507
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7692

1396
ISSN:0044-4855
Autor:Baker, David P.
Naslov:The effects of sex-grouped schooling on achievement : the role of national context
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 4(1995), str. 468-482
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7691

1397
ISSN:0044-4855
Autor:Fletcher, Todd V.
Naslov:Interaction effects in cross-national studies of achievement
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 4(1995), str. 455-467
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7690

1398
ISSN:0044-4855
Autor:Stromquist, Nelly P.
Naslov:Romancing the state : gender and power in education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 39, no. 4(1995), str. 423-454
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1995
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7689

1399
ISSN:0044-4855
Autor:Talbani, Aziz
Naslov:Pedagogy, power, and discourse : transformation of Islamic education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 1(1996), str. 66-82
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7688

1400
ISSN:0044-4855
Autor:Dijkstra, Annebert
Naslov:Religious determinants of academic attainment in the Netherlands
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 1(1996), str. 47-65
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7687

1401
ISSN:0044-4855
Autor:Simel, Dana L.
Naslov:Exclusionary Christian civil religion for Jewish and Islamic students in Bavarian schools
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 1(1996), str. 28-46
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7686

1402
ISSN:0044-4855
Autor:Ayalon, Hanna
Naslov:The alternative worldview of state religious high schools in Israel
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 1(1996), str. 7-27
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7685

1403
ISSN:0044-4855
Autor:Honig, Benson
Naslov:Education and self-employment in Jamaica
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 2(1996), str. 177-193
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7684

1404
ISSN:0044-4855
Autor:Mateju, Petr
Naslov:Education as a strategy for life success in the postcommunist transformation : the case of the Czech Republic
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 2(1996), str. 158-176
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7683

1405
ISSN:0044-4855
Autor:Mullens, John E.
Naslov:The contribution of training and subject matter knowledge to teaching effectiveness : a multilevel analysis of longitudinal evidence from Belize
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 2(1996), str. 139-157
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7682

1406
ISSN:0044-4855
Autor:Kamens, David H.
Naslov:Worldwide patterns in academic secondary education curricula
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 2(1996), str. 116-138
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7681

1407
ISSN:0044-4855
Autor:Sebaly, Kim P.
Naslov:Claude A. Eggertsen (1909-1995) and comparative education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 2(1996), str. 107-115
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7680

1408
ISSN:0044-4855
Autor:Michel, Claudine
Naslov:Of worlds seen and unseen : the educational character of Haitian vodou
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 3(1996), str. 280-294
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7679

1409
ISSN:0044-4855
Autor:Zeng, Kangmin
Naslov:Prayer, luck, and spiritual strength : the desecularization of entrance examination systems in east Asia
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 3(1996), str. 264-279
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7678

1410
ISSN:0044-4855
Autor:Booth, Margaret Zoller
Naslov:Parental availability and academic achievement among Swazi rural primary school children
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 3(1996), str. 250-263
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7677

1411
ISSN:0044-4855
Autor:Pong, Suet-Ling
Naslov:School participation of children from single-mother families in Malaysia
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 3(1996), str. 231-249
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7676

1412
ISSN:0044-4855
Autor:Taylor, Anthea
Naslov:Education for democracy : assimilation or emancipation for Aboriginal Australians?
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 4(1996), str. 426-438
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7675

1413
ISSN:0044-4855
Autor:Stromquist, Nelly P.
Naslov:Gender delusions and exclusions in the democratization of schooling in Latin America
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 4(1996), str. 404-425
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7674

1414
ISSN:0044-4855
Autor:Benavot, Aaron
Naslov:Education and political democratization : cross-national and longitudinal findings
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 4(1996), str. 377-403
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7673

1415
ISSN:0044-4855
Autor:Mintrop, Heinrich
Naslov:Teachers and changing authority patterns in eastern German schools
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 4(1996), str. 358-376
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7672

1416
ISSN:0044-4855
Autor:Mc Ginn, Noel F.
Naslov:Education, democratization, and globalization : a challenge for comparative education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 40, no. 4(1996), str. 341-357
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1996
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7671

1417
ISSN:0044-4855
Autor:Ribak, Rivka
Naslov:Socialization as and through conversation : political discourse in israeli families
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 1(1997), str. 71-96
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7670

1418
ISSN:0044-4855
Autor:Slomczynski, Kazimierz M.
Naslov:Continuity and change in political socialization in Poland
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 1(1997), str. 44-70
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7669

1419
ISSN:0044-4855
Autor:Morris, Paul
Naslov:Explaining curriculum change : social studies in Hong Kong
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 1(1997), str. 27-43
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7668

1420
ISSN:0044-4855
Autor:Adamson, Bob
Naslov:The english curriculum in the People's Republic of China
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 1(1997), str. 3-26
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7667

1421
ISSN:0044-4855
Autor:Riddell, Aby Rubin
Naslov:Assessing designs for school effectiveness research and school improvement in developing countries
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 2(1997), str. 178-204
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7666

1422
ISSN:0044-4855
Autor:Wolhuter, C. C.
Naslov:Classification of national education system : a multivariate approach
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 2(1997), str. 161-177
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7665

1423
ISSN:0044-4855
Autor:Ziderman, Adrian
Naslov:Tracing graduates through reunion parties : secondary technical education in Mozambique
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 2(1997), str. 142-160
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7664

1424
ISSN:0044-4855
Autor:Lavy, Victor
Naslov:Patterns of incidence and change in Moroccan literacy
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 2(1997), str. 120-141
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7663

1425
ISSN:0044-4855
Autor:London, Norrel A.
Naslov:Educational planning and its implementation in Trinidad and Tobago
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 3(1997), str. 314-330
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7662

1426
ISSN:0044-4855
Autor:Farrell, Joseph P.
Naslov:A retrospective on educational planning in comparative education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 3(1997), str. 277-313
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7661

1427
ISSN:0044-4855
Autor:Mok, Ka-Ho
Naslov:Retreat of the state : marketization of education in the Pearl River Delta
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 3(1997), str. 260-276
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7660

1428
ISSN:0044-4855
Autor:Kwong, Julia
Naslov:The reemergence of private schools in socialist China
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 3(1997), str. 244-259
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7659

1429
ISSN:0044-4855
Autor:Marginson, Simon
Naslov:Imaging Ivy : pitfalls in the privatization of higher education in Australia
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 4(1997), str. 460-480
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7658

1430
ISSN:0044-4855
Autor:Davies, Scott
Naslov:Globalization and educational reforms in Anglo-American democracies
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 4(1997), str. 435-459
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7657

1431
ISSN:0044-4855
Autor:Bu, Liping
Naslov:International activism and comparative education : pioneering efforts of the International Institute of Teachers College
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 4(1997), str. 413-434
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7656

1432
ISSN:0044-4855
Autor:Theisen, Gary
Naslov:The new ABCs of comparative and international education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 41, no. 4(1997), str. 397-412
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1997
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7655

1433
ISSN:0044-4855
Autor:Ehara, Takekazu
Naslov:Faculty perceptions of university governance in Japan and the United States
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 1(1998), str. 61-72
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7654

1434
ISSN:0044-4855
Autor:Enders, Jurgen
Naslov:Academic staff mobility in the european community : the ERASMUS experience
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 1(1998), str. 46-60
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7653

1435
ISSN:0044-4855
Autor:Postiglione, Gerard A.
Naslov:Maintaining global engagement in the face of national integration in Hong Kong
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 1(1998), str. 30-45
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7652

1436
ISSN:0044-4855
Autor:Currie, Jan
Naslov:Globalization practices and the professoriate in Anglo-Pacific and North American universities
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 1(1998), str. 15-29
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7651

1437
ISSN:0044-4855
Autor:Welch, Anthony
Naslov:The end of certainty? : the academic profession and the challenge of change
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 1(1998), str. 1-14
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7650

1438
ISSN:0044-4855
Autor:Bosch, Anna E.
Naslov:Popular education, work training, and the path to women's empowerment in Chile
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 2(1998), str. 163-182
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7649

1439
ISSN:0044-4855
Autor:Dexter, Emily R.
Naslov:Maternal schooling and health-related language and literacy skills in rural Mexico
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 2(1998), str. 139-162
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7648

1440
ISSN:0044-4855
Autor:Aguirre, Benigno E.
Naslov:The reliability of Cuba's educational statistics
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 2(1998), str. 118-138
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7647

1441
ISSN:0044-4855
Autor:Post, David
Naslov:The waning effects of sibship composition on school attainment in Hong Kong
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 2(1998), str. 99-117
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7646

1442
ISSN:0044-4855
Autor:Parrado, Emilio A.
Naslov:Expansion of schooling, economic growth, and regional inequalities in Argentina
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 3(1998), str. 338-364
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7645

1443
ISSN:0044-4855
Autor:Carnoy, Martin
Naslov:National voucher plans in Chile and Sweden : did privatization reforms make for better education?
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 3(1998), str. 309-337
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7644

1444
ISSN:0044-4855
Autor:Errante, Antoinette
Naslov:Education and national personae in Portugal's colonial and postcolonial transition
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 3(1998), str. 267-308
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7643

1445
ISSN:0044-4855
Autor:Pape, John
Naslov:Changing education for majority rule in Zimbabwe and South Africa
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 3(1998), str. 253-266
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7642

1446
ISSN:0044-4855
Autor:Zeng, Kangmin
Naslov:Adolescent suicide and academic competition in east Asia
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 4(1998), str. 513-528
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7641

1447
ISSN:0044-4855
Autor:Stambach, Amy
Naslov:"Too much studying makes me crazy" : school related illnesses on mount Kilimanjaro
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 4(1998), str. 497-512
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7640

1448
ISSN:0044-4855
Autor:Clayton, Thomas
Naslov:Beyond mystification : reconnecting world-system theory for comparative education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 4(1998), str. 479-496
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7639

1449
ISSN:0044-4855
Autor:Mundy, Karen
Naslov:Educational multilateralism and world (dis)order
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 4(1998), str. 448-478
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7638

1450
ISSN:0044-4855
Autor:Torres, Carlos Alberto
Naslov:Democracy, education, and multiculturalism : dilemmas of citizenship in a global world
Matična publikacija:Comparative education review / [editor Erwin H. Epstein], Vol. 42, no. 4(1998), str. 421-447
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1998
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7637

1451
ISSN:0044-4855
Autor:Rust, Val D.
Naslov:Research strategies in comparative education
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 1(1999), str. 86-109
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7636

1452
ISSN:0044-4855
Autor:Ban, Tsunenobu
Naslov:Moral orientations of schoolchildren in the United States and Japan
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 1(1999), str. 64-85
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7635

1453
ISSN:0044-4855
Autor:Muskin, Joshua A.
Naslov:Including local priorities to assess school quality : the case of save the children community schools in Mali
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 1(1999), str. 36-63
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7634

1454
ISSN:0044-4855
Autor:Fuller, Bruce
Naslov:How to raise children's early literacy? : the influence of family, teacher, and classroom in northeast Brazil
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 1(1999), str. 1-35
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7633

1455
ISSN:0044-4855
Autor:Choi, Hyaeweol
Naslov:Shifting human resources in South Korean science and technology
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 2(1999), str. 212-232
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7632

1456
ISSN:0044-4855
Autor:Hannum, Emily
Naslov:Political change and the urban-rural gap in basic education in China, 1949-1990
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 2(1999), str. 193-211
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7631

1457
ISSN:0044-4855
Autor:Demerath, Peter
Naslov:The cultural production of educational utility in Pere Village, Papua New Guinea
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 2(1999), str. 162-192
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7630

1458
ISSN:0044-4855
Autor:Levinson, Bradley A.
Naslov:"Una etapa siempre dificil" : concepts of adolescence and secondary education in Mexico
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 2(1999), str. 129-161
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7629

1459
ISSN:0044-4855
Autor:Mazawi, Andre Elias
Naslov:The contested terrains of education in the Arab states : an appraisal of major research trends
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 3(1999), str. 332-352
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7628

1460
ISSN:0044-4855
Autor:Blitz, Brad K.
Naslov:Professional mobility and the mutual recognition of qualifications in the European Union : two institutional approaches
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 3(1999), str. 311-331
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7627

1461
ISSN:0044-4855
Autor:Le Tendre, Gerald K.
Naslov:Community-building activities in Japanese schools : alternative paradigms of the democratic school
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 3(1999), str. 283-310
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7626

1462
ISSN:0044-4855
Autor:Tatto, Maria Teresa
Naslov:Education reform and state power in Mexico : the paradoxes of decentralization
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 3(1999), str. 251-282
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7625

1463
ISSN:0044-4855
Autor:Lisovskaya, Elena
Naslov:New ideologies in postcommunist Russian textbooks
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 4(1999), str. 522-543
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7615

1464
ISSN:0044-4855
Autor:Rivarola, Magdalena
Naslov:Nicaragua's experiment to decentralize schools : contrasting views of parents, teachers, and directors
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 4(1999), str. 489-521
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7614

1465
ISSN:0044-4855
Autor:Hoffman, Diane M.
Naslov:Culture and comparative education : toward decentering and recentering the discourse
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 4(1999), str. 464-488
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7613

1466
ISSN:0044-4855
Autor:Paulston, Rolland G.
Naslov:Mapping comparative education after postmodernity
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 4(1999), str. 438-463
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7611

1467
ISSN:0044-4855
Autor:Cummings, William K.
Naslov:The institutions of education : compare, compare, compare!
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 43, no. 4(1999), str. 413-437
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 1999
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7606

1468
ISSN:0044-4855
Autor:Bain, Olga
Naslov:Academe's glass ceiling : societal, professional-organizational, and institutional barriers to the career advancement of academic women
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 44, no. 4(2000), str. 493-514
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2000
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7602

1469
ISSN:0044-4855
Autor:Ertl, Hubert
Naslov:The transition of vocational education and training in eastern Germany : notes on the role of European Union programs
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 44, no. 4(2000), str. 464-492
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2000
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7599

1470
ISSN:0044-4855
Autor:Ayres, David M.
Naslov:Tradition, modernity, and the development of education in Cambodia
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 44, no. 4(2000), str. 440-463
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2000
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7597

1471
ISSN:0044-4855
Autor:Hayhoe, Ruth
Naslov:Redeeming modernity
Matična publikacija:Comparative education review / [editor John N. Hawkins], Vol. 44, no. 4(2000), str. 423-439
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2000
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7594

1472
ISSN:0044-4855
Autor:Somers, Marie-Andree
Naslov:How effective are private schools in Latin America?
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 1(2004), str. 48-69
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7591

1473
ISSN:0044-4855
Autor:Andreas, Joel
Naslov:Leveling the Little Pagoda : the impact of college examinations, and their elimination, on rural education in China
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 1(2004), str. 1-47
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7590

1474
ISSN:0044-4855
Autor:Ntshoe, Isaac M.
Naslov:The politics and economics of postapartheid higher education transformation
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 2(2004), str. 202-221
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7589

1475
ISSN:0044-4855
Autor:Valverde, Gilbert A.
Naslov:Curriculum convergence in Chile : the global and local context of reforms in curriculum policy
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 2(2004), str. 174-201
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7588

1476
ISSN:0044-4855
Autor:Dolby, Nadine
Naslov:Encountering an american self : study abroad and national identity
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 2(2004), str. 150-173
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7587

1477
ISSN:0044-4855
Autor:Hite, Bradley J.
Naslov:Discerning trends, contours, and boundaries in comparative education : a survey of comparativists and their literature
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 2(2004), str. 123-149
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7586

1478
ISSN:0044-4855
Autor:Arends-Kuenning, Mary
Naslov:Shool incentive programs and children's activities : the case of Bangladesh
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 3(2004), str. 295-317
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7585

1479
ISSN:0044-4855
Autor:Clayton, Thomas
Naslov:"Competing conceptions of globalization" revisited : relocating the tension between world-system analysis and globalization analysis
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 3(2004), str. 274-294
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7584

1480
ISSN:0044-4855
Autor:Law, Wing-Wah
Naslov:Globalization and citizenship education in Hong Kong and Taiwan
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 3(2004), str. 253-273
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7583

1481
ISSN:0044-4855
Autor:Anderson-Levitt, Kathryn M.
Naslov:Reading lessons in Guinea, France, and the United States : local meanings or global culture
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 3(2004), str. 229-252
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7582

1482
ISSN:0044-4855
Autor:Silova, Iveta
Naslov:Gender equity unmasked : democracy, gender, and education in Central/Southeastern Europe and the former Soviet Union
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 4(2004), str. 417-442
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7581

1483
ISSN:0044-4855
Autor:Mabokela, Reitumetse Obakeng
Naslov:The impact of race, gender, and culture in South African higher education
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 4(2004), str. 396-416
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7580

1484
ISSN:0044-4855
Autor:Kirk, Jackie
Naslov:Impossible fictions : the lived experiences of women teachers in Karachi
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 4(2004), str. 374-395
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7579

1485
ISSN:0044-4855
Autor:Adely, Fida
Naslov:The mixed effects of schooling for high school girls in Jordan : the case of Tel Yahya
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 48, no. 4(2004), str. 353-373
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2004
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7578

1486
ISSN:0044-4855
Autor:Epstein, Erwin H.
Naslov:Abusing ancestors : historical functionalism and the postmodern deviation in comparative education
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 1(2005), str. 62-88
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7577

1487
ISSN:0044-4855
Autor:Ichilov, Orit
Naslov:Pride in one's country and citizenship orientations in a divided society : the case of Isreali Palestinian Arab and Orthodox and non-orthodox Jewish Israeli youth
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 1(2005), str. 44-61
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7576

1488
ISSN:0044-4855
Autor:Fataar, Aslam
Naslov:Discourse, differentiation, and agency : Muslim community schools in postapartheid Cape Town
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 1(2005), str. 23-43
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7575

1489
ISSN:0044-4855
Autor:Merry, Michael S.
Naslov:Social exclusion of muslim youth in flemish and french-speaking belgian schools
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 1(2005), str. 1-22
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7574

1490
ISSN:0044-4855
Autor:Carnoy, Martin
Naslov:Cuba's academic performance in comparative perspective
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 2(2005), str. 230-261
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7573

1491
ISSN:0044-4855
Autor:Anderson, Joan B.
Naslov:Improving Latin America's school quality : which special interventions work?
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 2(2005), str. 205-229
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7572

1492
ISSN:0044-4855
Autor:Sargent, Tanja
Naslov:Keeping teachers happy : job satisfaction among primary school teachers in rural northwest China
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 2(2005), str. 173-204
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7571

1493
ISSN:0044-4855
Autor:Steiner-Khamsi, Gita
Naslov:Vouchers for teacher education (non)reform in Mongolia : transitional, postsocialist, or antisocialist explanations?
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 2(2005), str. 148-172
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7570

1494
ISSN:0044-4855
Autor:Waters, Tony
Naslov:Refugees and education : mass public schooling without a nation-state
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 2(2005), str. 129-147
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7569

1495
ISSN:0044-4855
Autor:Clothey, Rebecca
Naslov:China's policies for minority nationalities in higher education : negotiating national values and ethnic identities
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 3(2005), str. 389-409
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7568

1496
ISSN:0044-4855
Autor:De Haan, Mariette
Naslov:Peer tutoring in a multiethnic classroom in the Netherlands : a multiperspective analysis of diversity
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 3(2005), str. 365-388
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7567

1497
ISSN:0044-4855
Autor:Bartlett, Lesley
Naslov:Dialogue, knowledge, and teacher-student relations : freirean pedagogy in theory and practice
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 3(2005), str. 344-364
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7566

1498
ISSN:0044-4855
Autor:Givvin, Karen Bogard
Naslov:Are there national patterns of teaching? : evidence from the TIMSS 1999 video study
Matična publikacija:Comparative education review / [coeditors Mark Ginsburg, David Post], Vol. 49, no. 3(2005), str. 311-343
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press, 2005
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
SignaturaPE C 346
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:6581

1499
ISSN:0010-4086
Naslov:Comparative education Review / [editor Philip G. Altbach]
Impresum:Chicago : The University of Chicago Press , 1956-
Materijalni opis:25 cm
Napomena:g4. - Opis izrađen prema Vol 44, no 4(2000)
UDK:37
Ostali autori / urednici:Altbach, Philip G.
Podaci o fondu:Vol. 4, no. 1-2(1960); Vol. 4, no. 3(1961) ; Vol. 5, no. 1(1961); Vol. 5, no. 2(1962); Vol. 5, no. 3(1962) ; Vol. 6, no. 1(1962); Vol. 6, no. 2(1962); Vol. 6, no. 3(1963); Vol. 7, no. 1(1963); Vol. 7, no. 2(1963); Vol. 7, no. 3(1964) ; Vol. 8, no. 1-3(1964)......Vol. 15, no. 1-3(1971) ; Vol. 16, no. 1(1972); Vol. 16, no. 2(1972) ; Vol. 17, no. 1-3(1973)......Vol. 27, no. 1-3(1983) ; Vol. 28, no. 1-4(1984)......Vol. 31, no. 1-4(1987) ; Vol. 32, no. 1-4(1988); ; Vol. 33, no. 1-4(1989); ; Vol. 34, no. 1-3(1990); ; Vol. 35, no. 1-4(1991); ; Vol. 36, no. 1-3(1992); ; Vol. 37, no. 1-4(1993) ; Vol. 44, no. 1-4(2000) ; Vol. 48, no. 1-4(2004); ; Vol. 49, no. 1-4(2005), ; Vol. 50, no. 1-4(2006) ; Vol. 51, no. 1-4(2007)
Signatura:PE 51695
Inventarni broj:MZOŠ 2-6
Vrsta građe:Časopis
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:28

1500
Autor(i):Morrison, Henry C.
Naslov:American schools : a critical study of our school system / by Henry C. Morrison
Impresum:Chicago : The University of Chicago press , cop. 1943
Materijalni opis:328 str. ; 24 cm
Jezik:engleski
Napomena:Str. 325-328: Kazalo
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
Signatura:PE C 985 DEP
Inventarni broj:2812
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:7994

Upit: Publisher_swish=(The University press )

login